Dit is een openbaar Forum  openbaar

topic

Community-lid e810873f
    Waarom werken de favorieten niet meer?
    topic gepost op 4 juli 2013 door Community-lid e810873fSmall helper 
    357 x bekeken, 11 Reacties
    Onderwerp:
    Waarom werken de favorieten niet meer?
    Vraag:

Voorheen werden door de Horizonbox keurig de favorieten als eerste getoond tijdens het zappen. Nu is dat weg en moet ik over alle kanalen zappen. Heel vervelend. Ze staan nog steeds ingesteld in de box. Hoe kan ik dit verhelpen? 

reactie

• MickeyS

Heb je al eens geprobeerd om één van de favorieten uit je favorieten te verwijderen en dan weer toe te voegen?

Ik snap dat dit niet de fraaiste oplossing is, maar als het helpt.

• Mortum

MickeyS zijn oplossing was bij mij ook een probleem verhelper!
      1 Duim omhoog voor jou!

• Community-lid 23217a24

Normaal stonden de favorieten eerst (daarna andere kanalen). Nu staan de favorieten onder kanaal 1..... Met andere woorden als ik door mijn favorieten wil zappen (daar zijn favorieten voor), moet ik vanaf kanaal 1 omlaag zappen...! Waarom is dit zo onlogisch in elkaar gezet?

• Community-lid fa999a5f

Bij mij raakt hij dagelijks de volgorde kwijt van mijn favorieten, dan moet ik weer naar kanaal 1 zappen om de favorieten in volgorde te krijgen, anders zit ik na kanaal 10 ineens bij upc12 kanaal. en

• Community-lid 23217a24

...

• Harry S

De favorieten problemen komen doordat je telkens in de standaardlijst terecht komt wanneer je een hd zender die in de favorieten staat intoets. Normaal gesproken moet je dan in de favorietenlijst komen, maar dit gebeurt om een een of andere reden niet.  Wanneer je een sd zender intoets die in de favorieten staat kom je wel gewoon in de favorietenlijst. 

• Barney

Ook hier is de favorieten volgorde steeds "kwijt ". Alleen met zappen vanaf kanaal 999 blijft de volgorde goed, totdat ik met de cijfertoetsen en kanaal kies,dan is het weer mis. BALEN !!!  no  Tot een week of 6 geleden werkte het allemaal wel goed, zal wel door een slechte update zijn veroorzaakt en dat lijkt mij voor een deskundige programmeur toch makkelijk te herstellen ??

p.s. box reageert sinds aantal dagen geregeld zeer slecht / traag op afstandbediening . Het wordt er allemaal steeds plezieriger TV kijken van. crying

• Community-lid e810873f

Bedankt voor alle tips, inderdaad, als je vanaf 1 'onlaag' zapt, dan loopt 't keurig via de favorieten, en als je naar omhoog zapt laat ie alle kanalen zien, vind ik eigenlijk wel handig zeg.....   wink

• Community-lid e810873f

Heb inmiddels denk ik wel door hoe 't zit, als je met de kleine programaknop (zelfde als volumeknop maar dan rechts van het middengedeelte op de a.b.) zapt komen alle zenders voorbij. Als je zapt met de grote middenknop alleen de favorieten...in de juiste volgorde ook nog! 

• Raynor-UPC

Goedemorgen,

Bedankt voor alle input. Het klopt inderdaad dat de favorieten op de Horizon op dit moment niet altijd even goed werken. Dit probleem is bij ons bekend en zal worden meegenomen in de komende software-update.

• justfred

heb hetzelfde. Heeel irritant! gaat wel terug van 1 maar daar word je niet vrolijk van.

Fred